In tijden van stijgende interne kosten, zoals grondstoffen, personeel, belastingen, inflatie ed is het een vereiste om deze prijstrend door te rekenen aan de klant. Dit resulteert dan concreet in een prijsverhoging.
Menige verkopers hebben daar een zware aversie voor. Ze zien dit als onnatuurlijk en al zeker voor hun bestaand en goed klienteel. Hun twijfel is dan ook te zien aan hun vertoon met alle gevolgen van dien.
Prijsverhoging doorvoeren is een onderdeel van het onderhandelen, met aspecten van communicatietechnieken (lichaamstaal, woord en toon), van aanpak en van mentale instelling.
Doelgroep :
- ALLE verkopers
- sales managers
Programma: halve dag
- De strategie bepaling
- De aankondiging
- Omgaan met tegendruk
- Akkoord geraken en verankeren
U wenst een offerte voor een in house sessie :
klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 275€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :