In vele bedrijven zijn de uitstaande bedragen van klanten fenomenaal hoog. Het bevoegd ersoneel voelt zich hierbij dikwijls niet op zijn gemak. Ze voelen zich soms een leurder, en/of weten niet hoe de klant aan te spreken. Dikwijls leveren de telefoons dan ook maar weinig resultaat.
Statistisch is bewezen dat fakturen die te lang onbetaald open blijven een grotere kans maken om nooit betaald te worden. De tijd keert zich tegen ons.
Rekeningen blijven onbetaald om verschillende redenen: o.a. administratief, onvermogen van de klant of ontevredenheid met de levering. In alle gevallen dient zich een aangepaste aanpak aan.
Doelgroep :
- Boekhouders, administratief personeel, verkopers
Programma: volle dag
- De organisatie van incasso
- De telefoonscript
- De verschillende rappels
- Verankeren van de gesprekken
U wenst een offerte voor een in house sessie :
klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 475€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :