In vele bedrijven worden offerteaanvragen rechtstreeks beantwoord en behandeld door een binnendienst. In te veel gevallen zien we deze groep mensen hun job invullen als een soort offertedienst, met nadruk op het administratieve. Ze verwerken namelijk aanvragen in een offerte.
In betere organisaties zien we een binnendienst met een andere kijk : zij beschouwen zich als verkoper met een finale verantwoordelijkheid op de gerealiseerde omzet. Zij aanzien dan een offerte als de trigger voor het inzetten van de betere verkooplogica.
De ene is efficient in het snel behandelen van een inflow, de andere is effectief in het behalen van omzet.
Doelgroep :
- binnendienst verkopers
- sales managers
Programma: halve dag
- De mentale instelling : wat is een aanvraag voor offerte
- Strategische kijk op de incoming leads
- Telefoonscripts voor de screening van leads
- Wat doen, eens de lead is “ontmaskerd”?
U wenst een offerte voor een in house sessie :
klik hier
Inschrijving op de open sessie/per persoon : 275€+btw, all in catering inbegrepen
Reserveer vrijblijvend een plaats op de volgende open sessie :